Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فروش محصولات drager فروش محصولات drager

فروش لوازم ایمنی ، ترافیکی و تجهیزات آتش نشانی

ست كامل دستگاه تنفسي دراگر | سيستم تنفسي هواي فشرده دراگر paslite

  ​
ست كامل دستگاه تنفسي دراگر | سيستم تنفسي هواي فشرده دراگر paslite
نام : ست كامل دستگاه تنفسي | سيستم تنفسي هواي فشرده

جنس : كامپوزيت

وزن كپسول : 3 كيلوگرم

جنس تسمه : ابريشم

وزن : 9 كيلوگرم

برند : دراگر | drager

مدل : paslite

كشور سازنده : ايتاليا

كاربرد : تامين هواي تنفسي در مناطقي كه اكسيژن كم است

توضيحات بيشتر درباره ست كامل دستگاه تنفسي دراگر | سيستم تنفسي هواي فشرده دراگر paslite
كار در محيط هاي بسته و آتش سوزي ها ، زير زمين ، و يا ارتفاع زياد كه اكسيژن در اين مناطق كم است به سختي انجام مي شود. در واقع در چنين محيط هايي به دليل وجود اكسيژن كافي بيشترين خطري كه افراد را با مشكل مواجه مي كند كمبود اكسيژن مي باشد.

براي اينكه بتوانيد در محيط هايي كه اكسيژن كم است كار كنيد بايد از دستگاه تنفسي هواي فشرده استفاده كنيد. كاملترين اين دستگاه ها سيستم تنفسي هواي فشرده دراگر مي باشد.

سيستم تنفسي هواي فشرده دراگر pastlite كه مدل به روز شده دستگاه تنفسي دراگر SCBA مي باشد، در مقايسه با نشت پذيري بسيار پاييني داشته و مقاومت بالاتري دارد. همچنين مكانيزم كوله اي آن به گونه اي طراحي شده است كه به راحتي روي كمر قرار گرفته و هيچ مزاحمتي براي افراد ايجاد نمي كند.

جنس دستگاه تنفسي دراگر به گونه ايست كه در برابر مواد شيميايي و خورنده ها و ضربات ناگهاني مقاومت بالايي داشته و طول عمر و دوام آن بيشتر شده است.

ست كامل دستگاه تنفسي دراگر paslite شامل : ماسك تمام صورت ، رابط بين كپسول و ماسك ، هارنس و كوله نگهدارنده كپسول هواي فشرده و كپسول هواي فشرده مي باشد.

سيستم تنفسي هواي فشرده دراگر paslite قابليت نصب لوازم جانبي ديگر را دارد.

با طراحي ارگونوميكي كه در دستگاه تنفسي دراگر به كار رفته است باعث مي شود كه در فعاليت هاي شديد و حتي ضربه ها، كمترين فشار به ستون فقرات وارد شده و دستگاه به خوبي روي كمر نشسته و از خستگي افراد در حين كار جلوگيري مي كند . بنابراين افراد ميتوانند براي مدت طولاني تري به كار خود ادامه دهند.

تسمه هاي سيستم تنفسي هواي فشرده دراگر نيز از مواد كربن دار استفاده شده است كه هم مقاومت هارنس و تسمه ها را بالا برده و همچنين موجب كاهش وزن چشمگير دستگاه تنفسي شده است.

بالشتك هاي موجود در هارنس سيستم تنفسي هواي فشرده دراگر موجب ميشود كه فشاري بر روي كمر وارد نشود و باعث مي شود گردش هوا در ناحيه پشتي به خوبي صورت گرفته و از عرق كردن آن جلوگيري مي شود.

قطعات ست كامل دستگاه تنفسي دراگر به راحتي و سهولت به يكديگر متصل شده و از هم جدا ميشود كه اين امر موجب مي شود كه در شرايط عملياتي به راحتي بتوانيد كپسول هواي فشرده يا ماسك تنفسي را تعويض كرده و از مشكلات آتي جلوگيري كنيد.

ماسك تنفسي موجود در سيستم تنفسي هواي فشرده دراگر paslite به راحتي قابل تعويض بوده و شما مي توانيد از ديگر ماسك هاي دراگر براي اين دستگاه تنفسي استفاده كنيد و همچنين مي توانيد ماسك تنفسي را به صورت جداگانه استفاده كنيد.

از ديگر ويژگي هاي ماسك تنفسي سيستم تنفسي هواي فشرده اين است كه قابليت نصب ساير فيلتر هاي هوا را با توجه به نوع آلودگي محيط دارد و شما ميتوانيد از آن به صورت جداگانه استفاده كنيد.

هارنس دستگاه تنفسي دراگر به گونه اي طراحي شده است كه قابليت نصب دو كپسول به صورت همزمان را دارد تا در شرايطي كه شما بخواهيد در محيطي بيشتر به كار خود ادامه دهيد و يا به افراد آسيب ديده و مجروح كمك رساني كنيد، با مشكل كمبود اكسيژن مواجه نشويد.

همچنين در قسمت پشتي هارنس سيستم تنفسي هواي فشرده دراگر مكانهايي جهت قرار گيري شيلنگ هاي اتصال كپسول قرار داده شده است تا از گره خوردن و يا پارگي و آسيب ديدن شيلنگ ها جلوگيري شود. همچني داراي مكانهايي است تا بتوانيد تجهيزات هواي اضافه را بر روي آن قرار دهيد تا بتوانيد به راحتي به افراد مختلف كمك رساني كنيد.

ست كامل دستگاه تنفسي دراگر paslite داراي سيستم هشدار صوتي افزايش يا كاهش فشار مي باشد تا كاربر بتواند به محيط خود اشراف كامل داشته باشد.

همچنين سيستم تنفسي هواي فشرده دراگر داراي گيج عقربه اي فشار كپسول مي باشد كه فشار كپسول هواي فشرده را در هر لحظه به شما نشان مي دهد و در صورت خالي شدن كپسول هواي فشرده آلارمي صوتي در آن طراحي شده است كه به كاربر اين اطلاع را مي دهد.

دستگاه تنفسي دراگر paslite داراي سيستم ارتباطي منحصر به فردي است به موجب آن شما مي توانيد با ساير افراد ارتباط صوتي برقرار كرده ، كه در اين امر موجب مي شود كه يك تيم در كارهاي عملياتي با هماهنگي بالا به كار خود ادامه دهند.

شما مي توانيد از ست كامل دستگاه تنفسي دراگر در كارهايي چون آتش نشاني ، ضد عفوني كردن محيط هاي آلوده ، كار در محيط هاي آلوده به مواد شيميايي، كار در محيط هايي كه اكسيژن در آن كم است همچون معادن و ... استفاده كنيد.

گروه صنعتي مونكس به عنوان بزرگترين توليد كننده و صادر كننده تجهيزات ترافيكي ، لوازم ايمني و لوازم آتش نشاني در سطح كشور بوده است و شما عزيزان مي توانيد با تماس با شماره هاي شركت كالاي مورد نياز خود را به صورت تك و يا عمده به صورت مستقيم از اين شركت تهيه نماييد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/12 ساعت: ۱۵ توسط:mounex :